marți, 21 februarie 2017

Aprecieri....

Un mesaj de la dl. Toni Pamfil:
" Buna seara...sau buna ziua cand presupun ca veti citi acest mesaj.Ma numesc Toni Pamfil si recent am obtinut permisul de conducere la Scoala Scorpion si vreau sa va transmit un sincer multumesc!!!Multumesc pt ca mi-ati schimbat viata,multumesc pt ca mi s-a deschis un nou capitol din viata,multumesc pt noua oportunitate,multumesc pt intelegerea dovedita(D-uli Director Logigan,D-lui Instructor Prescornitoiu,D-lui Inginer Bogdan si nu in ultimul rand stimatelor si rabdatoarelor secretare).Acum 6 luni nu aveam decat sperante si vise...acum datorita echipei Scorpion am reusit sa am ceva,am o mini-afacere prospera zic eu,pe care o fac cu maxima placere si entuziast si D-zeu mi-e martor ca si rezultatele sunt pe masura!Va multumesc din suflet si va urez multa bafta in continuare,cu stima Toni Pamfil...ex-cursant SC.SCORPION.SRL (n.r. Scoala de soferi Scorpion) !!!!!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu